Podziel się wrażeniami!
Witam, lustrzanke posiadam od czwartku i chcialbym robic zdjecia na ustawieniach polautomatycznych ( A )
Nie wiem czy taka opcja jest dobra dla amatora wiec moglibyscie sie wypowiedziec na ten temat ??
Prosiłbym także o opis tych wszystkich ustawień jak ISO, F i czas
Jestem amatorem. Posiadam obiektyw kitowy dołączony do Sony Alphy 300. Dziś zakupiłem filtr UV. Myślę że zdjęcia w terenie bd troszkę lepiej
czekam na Wasze odpowiedzi i z gory Wam dziekuje
pozdrawiam
Tak mam a300 i jestem zadowolonym uzytkownikliem tej lustrzanki... obiektywy mam dwa 18-70mm kitowy i tamron 70 - 300mm narazie mi to starcza:-)))
http://www.sonydigital-link.com/manuals ... =DSLR-A300 to jest link do instrukcji jest tam tabela trzeba wybrac jezyk i gotowe a potem zapisac na dysku:-)
ok dzieki wielkie
nie moge odtworzyx tej instrukcji ;/
wyswietla sie komunikat : The Adobe Acrobat Reader that is running can not be used to view PDF files in a Web browser. Please exit AAR and exit your Web browser and try again. Wiem co to znaczy w jezyku polskim ale nie wiem dlaczego wyswietla sie ten blad. Dodam ze posiadam wersje 9.0 i wszystko powinno byc ok
Nie mam pojęcia. Mnie się wyświetla, ale ja mam v. 8.12PL, tylko.
Zainstalowałem wersję 8.12 jak mówił Tadeusz i juz wszystko jest ok
zaraz zabieram sie za lekture
dzieki za pomoc
mam mały problem
chciałem wgrać awatar do profilu a zdjęcie nie może przekraczać 29 KB
zmniejszyłem liczbę pikseli w programie picasa2 no ale zajmuje mi 31 KB
jakiego programu trzeba uzyc ??
Używam różnych, jednak najlepszy IMO, to "Fast Stone Foto Resizer" - jest "wszystkomający"
a Adobe Photoshop ??
Photoshop to kombajn retuszersko-graficzny. Jeśli umiesz z niego korzystać, to lepszego nie znajdziesz. Jednak gdybyś umiał to byś się o niego nie pytał. Jeśli masz zamiar wykorzystywać go tylko do zmiany rozmiaru, ewentualnie lekkiego kadrowania to tak, jakbyś na komara wyciągał działo okrętowe.
Naznačite sviđanje na Facebooku